סגנון לבוש ייחודי – המדריך המלא

עולם האופנה מתפתח כל הזמן ומסתגל לטרנדים חדשים ולדרישות הצרכנים. בעבר, האופנה הושפעה בעיקר מאנשים מהמעמד העליון, עם נגישות מוגבלת לקהל הרחב. כיום, עולם האופנה פתוח בפני כולן, כך שכל אישה יכולה לבחור את סגנון הלבוש שמתאים עבורה. איך להתלבש בסטייל? היכן כדאי לרכוש בגדים? כל התשובות במאמר זה.  

 

לבוש בסטייל – טיפים מנצחים 

ודאי לא פעם נתקלתן במצב בו קמתן בבוקר, פתחתן את ארון הבגדים, עמדתן מולו ותהיתן איך להתלבש לעבודה. תדעו כי אתן לא לבד. נשים רבות רוצות להתלבש בסטייל אך חושבות כי זו משימה מסובכת מדי. חשוב לומר כי אתן לא תמיד צריכות אנשי מקצוע שיעזרו לכן לדעת איך מתלבשים יפה. עם מספר טיפים, כל אחת ואחת יכולה ללמוד איך להתלבש בצורה שתגרום לה להרגיש זוהרת ובטוחה:

  • הכירו את מבנה הגוף שלכן – לפני שאתן מתחילות למדוד בגדים, חשוב להבין מהו מבנה הגוף שלכן. כאשר מסתכלים על מבנה הגוף, ישנם אזורים אותם תרצו להדגיש ואילו אזורים אחרים שייתכן ותרצו לטשטש. על כן, בגדים שיתאימו למבנה גוף בצורה של שעון חול, לא בהכרח יתאימו למבנה גוף מלבני. חשוב לבחור בגדים שמחמיאים למבנה הגוף ומדגישים את החלקים שאתן אוהבות בו. 
  • השקיעו בבגדי בייסיק איכותיים –  כל מלתחה מעוצבת מתחילה בבסיס של יסודות איכותיים. אלה הם הפריטים שאתן יכולות לערבב ולהתאים כדי ליצור אינסוף אפשרויות. השקיעו בחולצות טי, ג'ינסים, חולצות וז'קטים איכותיים שמתאימים למבנה גופכן ויחזיקו לאורך זמן. פריטים אלו יהוו  את "עמוד השדרה" של המלתחה שלכן ותוכלו לשלב אותם בלוקים שונים בהתאם למקום אליו אתן מגיעות. כך למשל, חולצת טי עם ג'ינס יכולה להתאים למראה יומיומי. אם אתן מתארגנות לקראת בילוי בערב או מעוניינות בלוק קצת יותר אלגנטי, תוכלו להחליף את הג'ינס במכנסיים מחויטים ובלייזר כדי ליצור מראה רשמי יותר. 
  • הוסיפו פריטים עם אמירה אישית – לאחר שבחרתן את פריטי הבייסיק, הגיע הזמן להוסיף מספר פריטים סטייטמנט שיוסיפו אישיות וסטייל לאאוטפיטים שלכן. ניתן לבחור בפריטים עם הדפסים נועזים, אביזרים ייחודיים וכדומה. המפתח לשאלה איך להתלבש יפה הוא לבחור פריטים המשקפים את הסגנון האישי שלכן. 
  • שחקו עם צבעים ודוגמאות – אל תפחדו לשחק עם צבעים ודוגמאות בלוקים שלכן. הוספת נגיעה של צבע או הדפס נועז יכולה להפוך את המראה שלכן לדומיננטי ומעניין. עם זאת, חשוב לאזן בין פריטים נועזים לבין יסודות נייטרליים כדי להימנע מעומס.
  • שלבו שכבות – אם אתן תוהות איך להתלבש מגניב – שכבות היא דרך מצוינת להוסיף עומק לאאוטפיטים שלכן. לבוש בצורה של שכבות מאפשר לכן לערבב ולהתאים פריטים שונים בארון הבגדים שלכן. נסו לשלב ז'קט ג'ינס מעל שמלה, או בלייזר מעל חולצת טי וג'ינס למראה מסוגנן. 
  • חשבו על האירוע – כאשר מתלבשים בסטייל, חשוב לקחת בחשבון את האירוע. סגנון קז'ואל מתאים יותר לסידורים של יום יום או לבראנץ' בסוף השבוע. לעומת זאת, אירוע רשמי דורש מראה אלגנטי יותר. הבנת קוד הלבוש תעזור לכן לבחור את הלוק הנכון ביותר.  
  • הוסיפו אביזרים – אין ספק כי אקססוריז הם הטאץ' הסופי לכל אאוטפיט. אביזרים נכונים יכולים לגרום לשדרג כל מראה ולהוסיף מגע אישי. ניתן להוסיף שרשרת, צעיף או תיק מסוגנן להשלמת המראה.

 

חנויות אופנה – היכן כדאי לרכוש?

אחרי שלמדתן איך ליצור את המלתחה המושלמת, הנה מספר שיקולים שיעזרו לכן לבחור את המקום הנכון לקניית הבגדים: 

  • איכות – איכות הבגדים היא גורם חשוב שיש לקחת בחשבון. חפשו חנויות המציעות בדים איכותיים ובגדים עשויים היטב שיישמרו לכן לאורך שנים ולא יתבלו לאחר מספר מכונות כביסה.
  • סגנון – לכל חנות יש סגנון ייחודי לה. לכן, חשוב למצוא מקום התואם את הטעם האישי שלכן.  
  • מחיר – טווח המחירים רחב מאוד. לכן, כדאי להגדיר מראש מהו התקציב שלכן ועל פיו ליצור את המלחתה המדויקת ביותר עבורכן. 

 

להתלבש בסטייל? נשים בוחרות רק בקאלה

שואלות את עצמכן בכל בוקר מה ללבוש לעבודה?  רוצות לשדרג את הארון שלכן עם פריטים מעניינים ואיכותיים? הגעתם למקום הנכון! קאלה היא רשת בוטיקים ייחודית, שהוקמה בשנת 2002, מתוך זיקה לאופנה. הדגמים בקולקציות שלנו מתחלפים בתדירות גבוהה ומיוצרים בכמויות קטנות, כך שקהל הלקוחות נהנה מפריטים מקוריים וייחודיים. בתחום הביגוד, תוכלו למצוא חולצות, שמלות, חצאיות ומכנסיים בסגנונות שונים ובמגוון רחב של מידות. בנוסף, תוכלו להנות ממגוון אקססוריז ונעליים אשר ישלימו את המראה שלכן.  המוצרים שלנו נמכרים בסניפים השונים ובאתר האינטרנט הנוח והנגיש שלנו. חרטנו על דגלנו ליצור חוויית שירות איכותית ונעימה, הן בחנויות והן באתר שלנו. נשמח לעמוד לשירותכן בכל שאלה בטלפון 1-700-500-258 או בכתובת המייל calafashion2@gmail.com . לפרטים נוספים לחצו כאן


You may also like

הצג הכל
Example blog post
Example blog post
Example blog post