סגנון הלבוש הנכון – המדריך המלא

עולם האופנה של היום רווי סגנונות וטרנדים חדשניים. אם בעבר סגנון או סטייל לבוש נשים היה דומה, הרי שכיום לכל אישה סטייל לבוש שונה משלה. אחד הדברים הבולטים בתחום האופנה הוא שהוא תמיד מתפתח. טרנדים באים והולכים, וסגנונות חדשים צצים בכל עונה. סגנון לבוש אישי הוא הדרך ליצור מראה ייחודי המשקף את האישיות והאינדיבידואליות שלכן, תוך התאמה לעולם שסביבכן. אם גם אתן מתלבטות עם עצמכן בשאלה: "איך למצוא את הסטייל שלי?" מאמר זה יעניק לכן מדריך מלא שיעזור לכן למצוא את סגנון הלבוש המדויק ביותר עבורכן. 

 

מהו סגנון לבוש? 

אופנה לא עוסקת רק בחיפוש אחר טרנדים או קנייה של פריטי המעצבים הנחשבים ביותר. אופנה מאפשרת לכן לקבל השראה מהעולם הסובב אתכן ולהשתמש בבגדים כדי לבטא את עצמכן בצורה יצירתית. תהליך החיפוש אחר סגנון הלבוש שלכן כולל התנסות בסגנונות, טרנדים וצבעים שונים. חשוב לומר כי כל אחת ואחת יכולה לבטא את הסגנון האישי שלה ללא קשר לגילה, מידותיה או גזרתה. בין אם אתן נשים צעירות שמתנסות בטרנדים שונים או נשים בוגרות שמחפשות אחר פריטים מתוחכמים, לכל אחת יש מקום בעולם האופנה של היום.

 

איך לדעת איזה סגנון לבוש מתאים לי? 

אם אתן עדיין לא יודעות לענות על השאלה איזה סטייל מתאים לי? הנה מספר טיפים שיעזרו לכן להחליט:

  • דעו מהו סוג הגוף שלכן – הצעד הראשון במציאת סגנון האופנה הנכון הוא להכיר את מבנה הגוף שלכן. חשוב לדעת כי ישנם מספר סוגי גוף, כמו אגס, תפוח, שעון חול, מלבן, משולש הפוך וגיטרה. הבנת מבנה הגוף יכולה לעזור לכן לבחור בגדים מדויקים לגזרה שלכן. כך למשל, אם מבנה הגוף שלכן הוא בצורה של שעון חול, בגדים אשר מדגישים את הקימורים ייראו עליכן נהדר.
  • בדקו מהו הסגנון האישי שלכן – לכל אישה טעם אחר. בעוד שאישה אחת אוהבת צבעים עזים וגזרות מעניינות, אחרת תעדיף בגדים מחויטים קלאסיים בצבעים רכים. בבחירת הבגד, חשוב להיצמד לטעם האישי שלכן, אך, במקביל, לנסות להיפתח לדברים חדשים. אם אתן רוצות לענות על השאלה "איך לדעת מה הסטייל שלי?" ייתכן כי התשובה תופיע לאחר שתנסו סגנונות שונים. התנסות בגזרות וצבעים חדשים, יכולה לפתוח בפניכם עולם חדש ומדויק עבורכן. לכן, אל תפחדו לצאת מאזור הנוחות שלכן!
  • ערבבו בין סגנונות שונים – כאמור, בעולם של היום, ישנם טרנדים שונים – כך שניתן לבחור מה מתאים עבורכן. ערבוב בין חלקים שונים הוא דרך מצוינת להתאים סגנונות אופנתיים שיעבדו נכון עבורכן. כך למשל, שילוב של פריט חדשני עם פריט קלאסי יכול ליצור מראה מתוחכם ומותאם אישית. לדוגמא, ניתן לשלב נעלי ספורט עם בלייזר מחויט או סווטשירט עם חצאית מידי. אל תפחדו להעז!
  • קחו השראה מאייקוני אופנה – דרך נוספת לדעת "מה הסטייל שלי" היא לקחת השראה מאייקוני אופנה. חפשו סלבריטאים, משפיענים או דמויות אחרות שאתן מתחברות לסגנון הלבוש שלהן. שימו לב לצבעים, לטקסטורות ולגזרות שהן לובשות וחשבו כיצד תוכלו לשלב את האלמנטים הללו בארון הבגדים שלכן.
  • חשבו על אורח החיים שלכן – האם אתו אמהות עסוקות שזקוקות לבגדים פרקטיים ונוחים? או שאולי אתן נשים שצריכות להתלבש בצורה מחויטת למשרד? בחירה בסגנון אופנתי המתאים לסגנון החיים, תבטיח שתרגישו בטוחות בבגדים שלכן.
  • הוסיפו אקססוריז – אביזרים שונים יכולים להוסיף או לגרוע מהמראה, לכן, אם אתן שואלת את עצמכן: "איך ליצור את הסטייל שלי?", חשוב לבחור את האביזרים הנכונים שישלימו בצורה מדויקת את המראה. כך למשל,  אם אתן בוחרות במראה קלאסי, שרשרת פנינים פשוטה יכולה להוסיף נופך של אלגנטיות.
  • קבלו חוות דעת מחברים – אם אתן מתלבטות לגבי סגנונות שונים, כדאי לקבל חוות דעת מחברים קרובים.  נקודת מבט אחרת יכולה לעודד אתכן לנסות דברים חדשים שלא חשבתן שתנסו. 

 

התאמת בגדים לנשים – רק בקאלה

רוצות לשדרג את הארון שלכן עם פריטים מעניינים ואיכותיים? הגעתם למקום הנכון! קאלה היא רשת בוטיקים ייחודית, שהוקמה בשנת 2002, מתוך זיקה לאופנה. הדגמים בקולקציות שלנו מתחלפים בתדירות גבוהה ומיוצרים בכמויות קטנות, כך שקהל הלקוחות נהנה מפריטים מקוריים וייחודיים. בתחום הביגוד, תוכלו למצוא חולצות, שמלות, חצאיות ומכנסיים בסגנונות שונים ובמגוון רחב של מידות. בנוסף, תוכלו להנות ממגוון אקססוריז ונעליים אשר ישלימו את המראה שלכן.  המוצרים שלנו נמכרים בסניפים השונים ובאתר האינטרנט הנוח והנגיש שלנו. חרטנו על דגלנו ליצור חוויית שירות איכותית ונעימה, הן בחנויות והן באתר שלנו. נשמח לעמוד לשירותכן בכל שאלה בטלפון 1-700-500-258 או בכתובת המייל calafashion2@gmail.com . לפרטים נוספים לחצו כאן


You may also like

הצג הכל
Example blog post
Example blog post
Example blog post