מה ללבוש בקיץ - המדריך המלא ללבוש קיצי אופנתי

אין אחת שלא חוותה את האתגר שבבחירת בגדים לחום וללחות האופיינים לקיץ הישראלי. מציאת האיזון בין בגדים אופנתיים ומחמיאים לכאלו מנדפים ואווריריים היא משימה הדורשת מחשבה ומאמץ. עם זאת, בעזרת כמה כללי יסוד ופרטי לבוש מומלצים, ניתן להרכיב מלתחה מנצחת לקיץ הקרוב.

בגדי קיץ לנשים - כללי יסוד

הקיץ הישראלי הוא חם ולח, ולכן חשוב לבחור בגדים נוחים שיאפשרו לגוף להתאוורר ולהתקרר בקלות. לשם כך קיימים חמישה כללי יסוד ללבוש אופנתי לקיץ שכדאי להכיר:
  1. בדים נושמים - בגדים העשויים בדים נושמים לקיץ, כגון כותנה או פשתן, יאפשרו לגוף לנשום ולנדף זיעה. בדים סינתטיים, לעומת זאת, עלולים לגרום לתחושת מחנק וגירוי בעור. לכן, מומלץ לבחור בבדים אלה על מנת לשמור על נוחות מקסימלית לאורך היום.
  2. צבעים בהירים - צבעים בהירים מחזירים את הקרינה של השמש ובכך מסייעים להפחית את תחושת החום. בנוסף, הם מתאימים ויזואלית לעונת הקיץ ומוסיפים אלמנט של סטייל וקלילות לכל מראה. צבעי לבן, שמנת, צהוב, אפור בהיר ובז' הם דוגמאות לצבעים בהירים המתאימים לעונה החמה.
  3. גזרות חופשיות וקלילות - פרטי לבוש בגזרות חופשיות וקלילות יאווררו את הגוף לעומת בגד צמוד, שעלול לגרום ללכידת חום ולתחושת אי נוחות. שמלות, חצאיות, מכנסי חצאית וטוניקות שונות מעניקות מראה מלא שיק אך גם נוח וקליל ההולם את הקיץ. 
  4. הוספת אקססוריז - אקססוריז מוסיפים סטייל לכל לבוש ומעניקים לו מראה מלוכד ומושקע. רצוי להשתמש באקססוריז בגוונים בהירים בדומה לבגדים, על מנת שלא ליצור התנגשות. חשוב לזכור כי כובעים, משקפי שמש ותכשיטים יכולים להפוך גם לבוש פשוט למדוייק ואופנתי. 
  5. הנעלה מדוייקת - בקיץ הישראלי, חשוב לבחור בנעליים נוחות וקלילות אך בעלות סגנון. כיום ניתן למצוא מגוון של נעלים קייציות יפיפיות, כך שכל אחת יכולה למצוא לה סנדלים מעוצבות שיחמיאו וישדרגו כל לבוש. 


פרטי לבוש מומלצים למלתחת קיץ

למי שאינה בטוחה מהיכן להתחיל ולהרכיב את מלתחת הקיץ, קיימים כמה פריטים שמומלץ להכיר: 

  • אוברול - ולא, הכוונה היא לא לסרבל העבודה המוכר, אלא לאוברולים האלגנטים שהפכו פופולריים בשנים האחרונות. אוברול הוא פריט לבוש רב-תכליתי ,אופנתי ונוח, המתאים למגוון רחב של מבני גוף. אוברולים עשויים בדרך כלל מבדים נושמים, והם מתאימים לפעילויות יומיומיות, לעבודה ולאירועים.
  • סטים - סטים הם דרך מצוינת ליצור מראה מדויק ומלוכד במהירות ובקלות. הם זמינים במגוון רחב של סגנונות, כך שכל אחת יכולה בקלות למצוא סט קייצי ונוח. 
  • מכנסי ברמודה לנשים - מכנסי ברמודה לנשים הם מכנסיים קלאסיים לקיץ. הם נוחים, קלילים, ומתאימים לפעילויות יומיומיות אך בו בזמן מעניקים לכל לוק טאצ' אלגנטי. מכנסיים אלו משתלבות בקלות עם סגנונות לבוש שונים ועם שלל פרטי לבוש, ולכן הן פריט חובה בכל ארון.  
  • מכנסי חצאית - מכנסי חצאית הם פריט לבוש טרנדי שיכול לשמש ליצירת מראה נשי וקליל. מכנסי חצאית מאפשרים לכל אחת ליהנות ממראה אופנתי, נוח ואוורירי שגם בקלות יכול להפוך לחגיגי.
  • שמלת טוניקה - שמלת טוניקה היא בחירה נוחה, מאווררת ואהובה במיוחד. היא מתאימה לפעילויות יומיומיות, ואפשר ללבוש אותה עם מכנסיים קצרים או בפני עצמה. בנוסף, שמלות טוניקה עשויות מבדים נופלים המחמיאים למגוון מבני גוף. 


כאמור, מזג אוויר קייצי בישראל עשוי להיות מאתגר, אך על ידי יישום טיפים והוספת פריטים אולטימטיביים לארון, ניתן ליצור מלתחת קיץ אופנתית ושימושית.

'קאלה'- אופנה שאפשר להנות ממנה גם בקיץ

הישארי מאווררת, נוחה ומסוגננת בקיץ הקרוב עם המלתחה המדויקת והייחודית מבית 'קאלה'.

אנו מבינות את החשיבות של בחירת הבגדים הנכונים לחודשי הקיץ החמים והלחים, ולכן תוכלי למצוא אצלנו מגוון של קולקציות מבדים נושמים ובגזרות קלילות, שידאגו שתראי רעננה ואופנתית גם בחודשים החמים.

מוזמנת אלינו להתחדש לקראת הקיץ הקרוב ולהנות ממגוון ייחודי של דגמים אקסקלוסיביים. לפרטים נוספים ולרכישה ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון - 1-700-500-258.


You may also like

הצג הכל
Example blog post
Example blog post
Example blog post