מה לובשים לחתונת בוקר - טיפים ורעיונות

נשים רבות המוזמנות לחתונת בוקר או צהריים תוהות מה ללבוש, כיוון שמדובר באירוע בעל אופי שונה מזה של אירועי הערב הנפוצים. זאת בנוסף לאתגר שבמציאת לבוש שהוא מחמיא ומסוגנן ובה בעת נוח.
למרבה המזל, בין אם האירוע מתרחש בבוקר או בצהריים, קיימים כמה טיפים ורעיונות שיסייעו בבחירת הלבוש המושלם.

לבוש לאירוע צהריים או בוקר - קווים מנחים

אירועי יום מתאפיינים באלמנטים המבדילים אותם מאירועי הערב, וחיוני לבחור את הלבוש בהתאם לכך. בדרך כלל, לבוש לחתונת צהריים למשל, יהיה בעל מראה אלגנטי עדין, בניגוד ללבוש לחתונת ערב שיהיה יותר רשמי. בבחירת לבוש לאירועים אלו קיימים מספר קווים מנחים שחשוב להכיר:
  • קוד הלבוש - קוד הלבוש הוא קו מנחה שחשוב להקפיד עליו כיוון שהתעלמות ממנו עשויה להביע חוסר התחשבות בחוגגים. במידה ולא בטוחים מהו קוד הלבוש, מומלץ לברר זאת מהזוג המאושר או מהמארגנים של החתונה או האירוע. 
  • מזג האוויר - חתונות בוקר נערכות בדרך כלל בחודשים הנעימים - חמימים של השנה. לכן, חשוב לבחור בבגדים נוחים ומאווררים, העשויים מבדים טבעיים ונושמים. ולחילופין, במידה ומזג האוויר קריר, רצוי להוסיף ללבוש הנבחר ג'קט או עליונות מחמיאים. 
  • טעם האישי - תמיד מומלץ לבחור בלבוש התואם לסגנון האישי, בו לרוב מרגישים הכי בנוח. בחירת בגדים שמעניקים תחושה טובה של ביטחון מאפשרים להנות ולקחת חלק פעיל באירוע. 
  • רמת קרבה - רמת הקרבה לחתן, לכלה או לחוגגים תכתיב כמה חגיגי נדרש הלבוש להיות. לכן אם רוצים לדעת מה ללבוש לחתונה בצהריים כדאי תחילה להכיר במידת הקרבה ולהמשיך משם. 
  • אופי האירוע - רצוי להתאים את הלבוש לאווירה של המקום בו נערכת החתונה. כך למשל, חתונה בטבע תדרוש לבוש מעט שונה מחתונה הנערכת בגן אירועים סגור. 

מה לובשים לחתונה ביום שישי בצהריים - טיפים מנצחים 

לכל מי שתוהה מה ללבוש לחתונה בשישי בצהריים, קיימים כמה טיפים המסייעים לצמצם את האפשרויות ולבחור בקלות את הלוק האולטימטיבי: 

  • בדים קלילים - לאור העבודה שהאירוע מתרחש לאור יום, נהוג ללבוש בדים נינוחים ואוורירים יותר מאלו הנהוגים באירועי ערב. לכן מומלץ לבחור בפרטי לבוש חגיגיים ואלגנטיים למראה העשויים מבדים נושמים כמו שיפון או כותנה, למראה קליל יותר. 
  • צבעוניות בהירה ורכה - אירועי יום באופן טבעי מתרחשים בתאורה בהירה, לכן על מנת לא לסתור זאת, רצוי לבחור בלבוש בעל צבעוניות עדינה. כך למשל ניתן לחפש שמלות לאירוע בוקר עם הדפסי פרחים או גווני פסטל רכים למראה רענן ונשי.
  • אורך הלבוש - באירועי יום ניתן לבחור בלבוש קצר יותר, אך מכבד, כמו שמלות מידי, למראה נינוח ואלגנטי. 

מה ללבוש לחתונת שישי בצהריים - לוקים לחתונת צהריים 

אם עדיין קשה להחליט חתונת שישי צהריים מה ללבוש, ישנן כמה אפשרויות מומלצות שיקלו על בחירת חתונת צהריים לבוש: 

  • שמלות פליסה - שמלות לאירוע ביום נדרשות להיות חגיגיות אך בעלות מראה קליל, ושמלות פליסה עונות בדיוק על כך. פליסה הוא בד אלגנטי וחגיגי אך תנועתי ונופל המעניק לשמלה מראה יוקרתי ורך. שמלות לחתונת שישי מבד פליסה מגיעות בשלל גוונים ואורכים כך שכל אחת יכולה בקלות למצוא לעצמה את השמלה המדויקת עבורה. 
  • סטים חגיגיים - בין אם מכנס וחולצה מחויטים או חולצה וחצאית - סטים תמיד מענקים ללבוש הכולל מראה מלוכד ומושקע. סטים מבדים קלילים ובצבעוניות בהירה הם דוגמא לשילוב מיטבי של רשמיות ונינוחות האידיאלים לאירועי יום. 
  • חצאית שיפון - חצאיות שיפון הן חצאיות עם טוויסט חגיגי המתאפיינות במראה נשי ומלא חן. חצאיות אלו הופכות בקלות כל מראה לחגיגי מבלי להכביד ולכן הן פתרון מעולה לכל אחת שמחפשת מה לובשים לחתונה בשישי בצהריים. 

חתונה בשישי בצהריים מה ללבוש הופכת לשאלה פשוטה בעזרת תשומת לב והיכרות עם גורמים שונים. בעזרת קווים מנחים, טיפים ורעיונות מומלצים, ניתן למצוא תלבושת חגיגית, מחמיאה והולמת שתרגיש ותראה מצויין. 

'קאלה' - בגדי נשים חגיגיים לכל אירוע

אם גם את מחפשת ביגוד לאירוע או חתונה קרובים ב-'קאלה' תהיי בטוחה שתמצאי את הלבוש המושלם בשבילך.

אנחנו ב-'קאלה' מציעות מגוון קולקציות מסוגננות וייחודיות המתאימות לאירועים מכל סוג ובכל עונה. הקולקציות המגוונות שלנו מאפשרות לך לשמור על הייחודיות והמקוריות שלך ותוך כדי להיראות במיטבך.

מוזמנת עוד היום להתרשם מהמוצרים שלנו באתר האינטרנט או לבקר בסניפים השונים. לפרטים נוספים ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון - 1-700-500-258.


You may also like

הצג הכל
Example blog post
Example blog post
Example blog post