התאמת בגדים לפי מבנה גוף – המדריך המלא

כל אישה היא עולם ומלואו. אם מתמקדים בתחום האופנה, חשוב להבין כי לכל אישה מבנה גוף ייחודי. לכן, גזרה שתתאים לאישה אחת, לא בהכרח תתאים לאחרת. התאמת לבוש למבנה הגוף היא גורם משמעותי אשר יכול לסייע לכן להתלבש נכון, מחמיא ובצורה שתעצים את היופי הטבעי שלכן. ניתן לומר כי הצעד הראשון של התאמת בגדים הוא הבנת מבנה הגוף שלכן. מאמר זה יסקור את הסוגים השונים של מבנה גוף האישה ויספק טיפים חשובים שיעזרו לכן להתאים את הבגדים בצורה הטובה ביותר.

 

מבנה גוף נשים – סוגים שונים

כאמור, לכל אישה מבנה גוף אחר: 

  • מבנה גוף שעון חול – מבנה שעון חול נחשב לרוב למבנה הגוף האידיאלי בגלל הפרופורציות המאוזנות שלו. כלומר, החלק העליון והתחתון שווים וקו המותן צר. התאמת הבגדים האידיאליים למבנה גוף שעון חול היא להדגיש את המותניים תוך יצירת איזון בין פלג הגוף העליון והתחתון. שמלת מעטפת או טופ בשילוב חצאית בגזרה גבוהה יכולים להדגיש את הקימורים שלכן וליצור צללית מחמיאה. הימנעו מבגדים רחבים או חסרי צורה, שיכולים להסתיר את המותניים ולגרום למבנה גופכן להיראות רחב יותר.
  • מבנה גוף אגס – צורת האגס מאופיינת בפלג גוף עליון קטן וירכיים רחבות יותר. כדי לייצר פרופורציה נכונה בין חלקי הגוף, כדאי להוסיף נפח לפלג הגוף העליון ולהדגיש את המותן הצרה. במקביל, יש לטשטש את הרוחב של פלג הגוף התחתון. חצאיות בקו A, שמלות מחמיאות לגוף אגס, חולצות עם כתפיים חשופות ומכנסי wide-leg אידיאליים עבור מבנה גוף זה. כדאי להימנע ממכנסי סקיני או מכנסיים צמודים, שיכולים להדגיש את הירכיים ולגרום להן להיראות גדולות יותר.
  • מבנה גוף תפוח –  צורת התפוח מאופיינת בפלג גוף עליון מלא וירכיים צרות. כדי להתאים בגדים בצורה נכונה, יש ליצור אשליה של קו מותניים מוגדר. ניתן לשלב טוניקות עם מכנסיים או חצאיות בגזרה גבוהה כדי ליצור מראה הרמוני ושלם. כדאי להימנע מבגדים צמודים, שיכולים להדגיש את החלק האמצעי ולגרום למבנה הגוף להיראות עגול יותר.
  • מבנה גוף מלבני – צורת המלבן מאופיינת בגוף ישר, ללא קו מותן מוגדר. התאמת בגדים למבנה הגוף המלבני מתחילה ביצירת אשליה של קימורים. ניתן לעשות זאת על ידי הוספת נפח לפלג הגוף העליון והתחתון. חולצות פפלום וחגורות רחבות יכולות להתאים למבנה גוף זה. הימנעו מלבוש רחב או חסר צורה.
  • מבנה גוף משולש הפוך – צורת המשולש ההפוך מאופיינת בכתפיים רחבות וירכיים צרות. חשוב לאזן את הפרופורציות על ידי הוספת נפח לפלג הגוף התחתון וטשטוש החלק העליון. חצאיות בקו A, מכנסיים רחבים וחולצות צווארון V מדויקים עבור מבנה גוף משולש הפוך. כדאי להימנע מחולצות צווארון או צוואר גבוה, שיכולים לגרום לכתפיים להיראות רחבות יותר.
  • מבנה גוף גיטרה –צורת גיטרה מאופיינת בכתפיים וירכיים שוות ברוחב, בשילוב של מותניים מעט לא מוגדרים. חצאיות בקו A, חגורות עבות, חולצות עם מחשוף V יכולות להיות נהדרות עבור מבנה גוף זה. כדאי להימנע מחולצות עם צווארון גבוה. 

 

איך לבחור בגדים בצורה נכונה? 

ודאי לא פעם הלכתן לחנות, מדדתן בגדים רבים אך אף בגד לא היה מדויק עבורכן. תדעו כי אתן לא לבד! בחירת הבגדים הנכונים היא משימה לא פשוטה עבור נשים רבות, בייחוד עם שפע האפשרויות הקיימות כיום בשוק. הנה מספר טיפים שיעזרו לכן לבחור נכון: 

  • סגנון – לכל אישה יש טעם אחר. בדקו עם עצמכן האם אתן מעדיפות בבגדים קלאסיים, טרנדיים או קז'ואל? האם אתן אוהבות הדפסים נועזים או לצבעים ניטרליים? הכרת הטעם האישי שלכן יכולה לסייע בבחירת בגדים שיגרמו לכן להרגיש בטוח ונוח.
  • גזרה ומידה – כאמור, אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בבחירת בגדים הוא מבנה הגוף שלכן. הבנת מבנה הגוף יכולה לסייע בבחירת בגדים אשר יחמיאו לגזרה וידגישו את החלקים הטובים בגוף. זאת ועוד, חשוב להקפיד על בחירת המידה הנכונה, שכן לבישת בגדים קטנים או גדולים מדי יכולה להיות לא נוחה ולא מחמיאה. 
  • שימוש –האם אתן בוחרות בגד לעבודה, לבילוי או לסוף השבוע? כדי להחליט על הבגד המתאים, צריך לחשוב מהו סוג השימוש בו. 

 

התאמת בגדים לנשים – רק בקאלה

רוצות לשדרג את הארון שלכן עם פריטים מעניינים ואיכותיים? הגעתם למקום הנכון! קאלה היא רשת בוטיקים ייחודית, שהוקמה בשנת 2002, מתוך זיקה לאופנה. הדגמים בקולקציות שלנו מתחלפים בתדירות גבוהה ומיוצרים בכמויות קטנות, כך שקהל הלקוחות נהנה מפריטים מקוריים וייחודיים. בתחום הביגוד, תוכלו למצוא חולצות, שמלות, חצאיות ומכנסיים בסגנונות שונים ובמגוון רחב של מידות. בנוסף, תוכלו להנות ממגוון אקססוריז ונעליים אשר ישלימו את המראה שלכן.  המוצרים שלנו נמכרים בסניפים השונים ובאתר האינטרנט הנוח והנגיש שלנו. חרטנו על דגלנו ליצור חוויית שירות איכותית ונעימה, הן בחנויות והן באתר שלנו. נשמח לעמוד לשירותכן בכל שאלה בטלפון 1-700-500-258 או בכתובת המייל calafashion2@gmail.com . לפרטים נוספים לחצו כאן


You may also like

הצג הכל
Example blog post
Example blog post
Example blog post